Stockholm tjej

Hej på er alla glada!

Som sagt, nu var det ett tag sedan jag skrev här..
Så otroligt mycket som hänt sedan sist. Inte några roliga saker precis.
Men jag känner att jag behöver skriva av mig.. Så kommer nog bli en del inlägg här, de kommande veckorna.

Nu bor jag i Stockholm med min sambo, i förorten Bromma! 
Liten bostadsrätt längst ner med uteplats. 39 kvm, 2 rum o kök. Bostaden byggdes 2011, så allt är nytt och fräscht. Man törs till och med åka ner till källaren själv. Öppen planlösning mellan kök och vardagsrum och ett litet litet sovrum. Jätte mysigt har vi fått till det! 
17 minuter med tunnelbanan in till city. Den tar världens omväg, annars hade det gått på ca 7 min :)

Alvin är fortfarande med oss, och det är vi glada för. Han verkar verkligen trivas här. Han är mycket gosigare, "snällare" och framförallt tystare! Haha, annars har han bara växt upp!

Men det tråkigaste med att bo i Sthlm är att jag inte känner en människa.
Så van att ha folk om kring mig plus ridningen osv.

Tyvärr kom jag ej in i skolan jag sökte, då jag hade hopp om att träffa några snälla människor
Men hoppas att jag får ett jobb snart, så jag får någon sysselsättning istället :)
Har ju min skatt och Alvin, tur är väl det <3

♥ Ta vara på er familj och vänner. Var bara med dem som gör er glad. ♥



En liten bild på Mallan o mig. <3
 
Postat av: Malin.R

Du får komma och rida på Rocklunda när du är i V-ås nästa gång!

2012-10-09 @ 18:03:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0