Snön kommer och går

 
Hej!
 
Nu har jag varit i Sätrabrunn i några dagar, jätte mysigt!
Har hunnit gjort en hel del.
Varit och tittat på när Stina hopptävlade Owe, tittat på när mamma och pappa var på hundkurs, träffat Louise, Li och Belinda. Även lite annat :)

I morgon blir det att träffa Li igen, i Sala klockan tio! haha. Blir nog kaffe som vanligt :)
Trevligt. ♥

Belinda ska flytta hemifrån för första gången nästa vecka! 
Jag tycker det ska bli så spännande, för hennes skull! Längtar!!
...

Det finns så många fina människor, som jag träffar allt för sällan.
LOVE till ER ♥
...

Sökt kurs har jag gjort också, som har sin start i början av Januari. 
För de jobben som skulle höra av sig idag, har inte gjort det! :( Surt!
...
 
Vet inte vad jag ska skriva, blir lite rörigt då. Bäst jag slutar.

'
Typ 4-5 år sedan? :)
Belinda och jag, skridskor på gymnasiet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0