Kaffelukten sprider sig i rummet

 
Hej på er!

Nu har jag precis skrivit ut ett par kopior av mitt CV, för rekryteringsträffen vid Arbetsförmedlingn vid Globen idag.
Hoppas på jobb!
Igår sökte jag 16 st jobb, varan en som ringde och hade intervju.  
Om jag går vidare i rekryteringsprocessen så får jag ett samtal av dem, annars ett mejl.
Så det är väl bara att hoppas!

...

Både inatt och igår natt drömde jag om min bror Joel. 
Att vi träffades och hade det roligt. :)
Men inatt så var drömmen så konstig, hade en underlig känsla i kroppen när jag vaknade. 
För i drömmen var jag med Joel, men såg han aldrig. 
Vi vet ju alla att drömmar kan vara hur som helst.

Vill träffa dig igen, nu. 

...

På fredag åker jag till mamma och pappa, David åker till Surahammar för att gratta en kompis. 
Sen måste han tyvärr jobba hela helgen. Stackarn. Så jag stannar kvar i Sätrabrunn tills på Onsdag. För ska till doktorn i Sala, onödigt att åka fram och tillbaka. Får då passa på att träffa några fina vänner ♥

...


 
Jag Älskar Dig, Jag Saknar Dig!


Jag önskar att jag aldrg skjutsade dig den dagen... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0