Löven tappar färg och faller ner

Hej på er!

Dagarna och humöret går upp och ner hela tiden.
Antingen skiner solen eller så faller regnet. Samma med mig
Kan inte kontrollera det.
Vilket blir jobbigt när dagarna blir många.

......


Sökt jobb har jag gjort, men det når ingen framgång. 
Måste få någonting att göra nu, orkar inte hur länge som helst. 
Ena stunden är det skönt att vara hemma, andra inte.
Är så van att ha ett jobb, känns konstigt nu.
Först sjukskriven i nästan 2 månader och nu arbetslös. 
Men inget att bli sur över. Utan det är bara att kämpa vidare. 

......

Stina och jag bokade biljett till Globen igår.
Lika kul varje år! 
Nu blir det att se finalerna på söndagen. 
David nämde också att tunneln vi kliver på här i Bromma går ända till Globen. 
Så det blir ju lätt att ta sig dit detta år.
Förra året så åkte jag och Maria och co. dit. Vi höll på att ställa av bilen och ringa taxi, så bra gick det.
Men vi kom dit, efter ett tag!
 
.......
 
Får inte nog av låten. 

http://www.youtube.com/watch?v=wiwK5JcQbtM

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0