Fredag

Hallå!
Morgonen blev ganska stressig, låg vaken i sängen och drog mig med min skatt och Alvin. 
Då Maria ringde och frågade om jag ville hoppa in som vikarie på dagiset/förskolan hon jobbade på :)
Absolut ville jag det, men nervositeten var hög!
Jobbade från halv tio till kvart i fem. Var hos 3-4 åringarna. Himla roligt! :)
Så söta barn, man blir så glad. 
Glada, roliga och ärliga.
Har sommarjobbat på ett dagis förut, men aldrig tagit ett sådant ansvar som jag fick göra nu. Kul!
Så hoppas de ringer in mig någon mer dag, ifall de behöver hjälp. 

Sen väntade gulliga Maria på mig tills jag slutade jobba. 
Då åkte vi hem till mig, sen tog vi älsklingens bil och åkte hem till Sala/sätrabrunn.
Stop på chopchop express och käkade lite thai. Gott.

Sen nu blir det mys hos Familjen hela helgen :)

Imorrn blir det till att hjälpa Maria på tävling.


Ta hand om er!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0